.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تامین اعتبار تکمیل چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: با دستور استاندار، تامین اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه در کمیته تخصیص شورای برنامه ریزی و توسعه استان در دستور کار قرار گرفت. ‎

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در بازدید از روند احداث چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر که با همراهی فرماندار شهرستان قائم‌شهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفت، با اشاره به اینکه طرح ارائه شده از سوی مشاور قبلی کامل نبود، لذا منجر به تغییر مشاور طرح شد، اظهار کرد: مشاور فعلی طرح به دلیل اهمیت این ورزشگاه با ضریب اطمینان بالاتری، لایه‌برداری و خاکریزی را برابر کارهای فنی در دستور کار قرار داد و موجب طولانی شدن روند اجرایی این پروژه شده است.

وی گفت: در حاشیه بازدید امروز مقرر شد، اداره کل ورزش و جوانان استان، پرداخت صورت وضعیت‌های عقب‌افتاده پیمانکار را تسریع کند و برای تکمیل و نهایی شدن این پروژه، برآوردهای ثانویه و نهایی را به دستگاه‌های اجرایی ارائه کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران افزود: با دستور استاندار مازندران تامین اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه در کمیته تخصیص شورای برنامه‌ریزی و توسعه  استان در دستور کار قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.308 seconds.